کد خبر: ۲۹۰۵۵
|
۱۱ تير ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۷

از امروز؛ آغاز ثبت نام در الکام‌پیچ | اختصاص جوایز ارزنده برای منتخبان

ثبت نام رویداد الکام‌پیچ به عنوان یکی از بخش‌های مهم جانبی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱ از امروز، ۱۱ تیرماه آغاز شد و تا ۳۱ تیر نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش «نبض فناوری»، روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام کرد، در الکام‌پیچ، استارت‌اپ‌های دارای ایده‌های برتر در تمامی حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال به رقابت می پردازند و خود را در معرض قضاوت داوران در بزرگترین رویداد استارتاپی کشور قرار می‌دهند.

متقاضیان برای حضور در رویداد الکام‌پیچ می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ به نشانی www.iran-elecomp.com با طی کردن مراحل لازم، ثبت‌نام کنند. الکام‌پیچ به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مرداد ماه 1401 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود.

چگونگی شرکت هر یک از تیم‌ها متناسب با مذاکره‌ی مستقیم با آن‌ها تعیین و به آن‌ها اعلام خواهد شد. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ی 09981271786 (آقای محمد علی) تماس بگیرند.

گفتنی است برای منتخبان رویداد الکام پیچ، جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است که در روزهای آینده به صورت دقیق اعلام خواهد شد.

از امروز؛ آغاز ثبت نام در الکام‌پیچ | اختصاص جوایز ارزنده برای منتخبان

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
وبگردی